Sen Hiç

Eylül 13, 2012

 Sabah erkenden kalkıp, gün doğumunu izleyerek kumsala vurdun mu kendini....

 Elinde kürek, nazikçe aralayıp kumları, yumurtadan çıkmış ama yuvadan çıkamamış  minicik canlıları buldun mu?
 Aldın mı eline ?

 Hatta kimi beceriksizlere yardım ettin mi ?
 Sonra vapurların arkasından simit attığın, uçuşlarını hayranlıkla seyrettiğin martılara bambaşka bir gözle bakıp, onların ellerinden kurtarmak için toplayıp evine götürdün mü o enerjisi bitmeyen, kıpır kıpır güzel şeyleri.

Ve güneş battığında denizin kıyısında bıraktın mı kumların üzerine yollarını bulup gitsinler diye...

Biz de yapmamıştık, geçen güne kadar.

Sevgili Ayşe olmasa yapamazdık da zaten.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ne güzel şeyler yapmışsınız ailecek. Tebrikler!
    Çok takdir ettim ve imrendim size. Minik kaplumbağalar umarım hayat bulmuştur suda, inşallah yaşıyorlardır.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :)Umarım onları ileride büyük kamlumbağalar olarak göreceğiz Ebruli.

    YanıtlaSil
  3. Handan ben de aynen senin gibi düşünmüştüm ilk gördüğümde ...
    İnsanın içi acıyor , yardım için çırpınıyor ...
    Ama en büyük yanlışlarımızdanmış , o gün öğrendim ...
    Yüreği güzel arkadaşım benim ...
    Ne kadar da benziyoruz bazı konularda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Doğal Hayatı Koruma Derneği ile yaptık bu çalışmayı Didem. Adana kampında. Yanımızda konunun uzmanları vardı. Bu yavrular genetik kodlamaları bozulmasın diye denize değil sahile bırakıldılar, denizi kendileri bulup gittiler. Ama ne yazık ki bilinçsiz yapılan yardımlar onlar için tehlikeli.

      Evet ya, çok benziyoruz :)

      Sil
  4. O beceriksizleri de yardım edeni de severim ben :))
    İçim açıldı önce Didem sonra sen... Ne güzel yahu! İşte bu güzel insanlar arttıkça daha da güzelleşecek dünya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerlerde çok güzel şeyler de yapılıyor Dağınık Anne, ama insanların gözüne sokulmadan sessizcecik yapıldığından göremiyoruz sanırım. İyiye ve güzele inanıyorum, aksi halde kötü çoktan dünyayı yok etmiş olurdu.

      Sil
    2. Tüm bu güzelliklerin artmasını diliyorum ...
      Dünya hakediyor

      Sil
    3. Bence de hakkediyor Didem.

      Sil