Piknik İçin Çok Uzaklara Gitmeye Gerek Olmaz Bazen

Eylül 28, 2012

"Anne değişik birşey yapsak bu sefer de" diyen Bilgiç'e ne yapmamızı istediğini sorduğumda "Hani piknik yapacaktık bahçede." cevabını alınca neden olmasın dedim. Bu güzel havaların tadını çıkartalım biraz daha.

Sandiviçleri, içecekleri hazırladım. Sitemizin arkasındaki çocuk oyun alanına yola çıktık. (Buraya taşınmamızdaki en önemli sebeplerden birisidir bu yer) İçeceklerle ağırlaşmış çantayı taşırken şurada balkonda yapsaydık olmaz mıydı pikniğimizi diye düşünmedim değil ama dışarsının havası da gerçekten iyi geldi.


Erkeklerim piknik masamıza ilerlerken ben de onca keşmekeşin ortasında kurtarılmış bölge gibi duran bu harika manzaranın tadını çıkarttım.


İşte masamızı bulduk bile. Kâğıt masa örtümüz taa çocukların sünnetinden kalmaydı. Çantamızı Yalova mangal keyiflerimizde dayımlar vermişlerdi. Aslında tabakları da var çantanın ama ben bir daha bulaşıklarla uğraşmak istemediğimden, hem de bu çok severek aldığım kağıt tabakları kullanabilmek için onları aldım yanıma.


Sosisli, patates kızartmalı, hımmm, tam Yalova'dakiler gibi :)

 
Karnımızı doyurduktan sonra etrafın tadını çıkartma zamanı geldi. Üzerimizdeki bu nefis çınar ne mutlu ediyor insanı. Aaa, biz onun yapraklarından toplayacaktık cadılar bayramı süsü yapmak için :D İşte tam zamanı.
 
 
Çocuklar bisikletlerine bindiler.
 

Bizde çay keyfi yaptık .


Çok değil küçük bir çabayla günümüze renk kattık :D

Benzer yazılarım

0 Yorum yap