Ormana Gittim

Eylül 25, 2012


Kaybolmak için :)
 
Sabahın ilk saatlerinde ormanın içlerine doğru güzel bir yürüyüş insana ne kazandırır?
 
Öncelikle çevrendeki bütün ağaçların 40 yıl önce insan eli ile dikilip kumların içinden yükseldiğini bilmek geleceğe yönelik bir umut verir. Artık kendi kendisini yenileyen, üstelik de kendisine haz canlıları barındıran bir yer olmuş. Hâlâ geç değildir belki de dünya için .
 

Yıkılmış bir ağacın bile neler gösterebileceğini gösterir. Çünkü geri dönüş yolunu bulamayıp dolaşırken amaçsızca hatırlarsın biraz önce onun fotoğrafını çektiğini. Hatta çekim açısına göre geldiğin patikayı hatırlarsın.

 
Ağaçların ortasında ne tarafa gideceğini bilemediğin o anda yaşadığını hissettirir. Harika bir duygudur bu.  Bir filmde dedikleri gibi "Bazen kendini bulmak için kaybetmen gerekir"... Ve sen farkına varmasan da aklının senden bağımsız nasıl çalıştığını anlarsın.  İçindeki sese güvenirsin.

 
Derken sonu gelmez ağaçların arasında yol gözükür. İşte herşey yerli yerindedir yeniden.
 
Biz yola döneceğimizden emindik.
 
Yol dediğin nedir ki zaten?

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ben de böyle kaybolmayı çok severim, vay be 2012 yılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 yıldır yazınca her konuyla ilgili birşeyler çıkıyor işte :)

      Sil
  2. ormanın sesini dinlemişsin ne güzel..

    YanıtlaSil
  3. Orada kaybolmak güzeldir, doğa ile başbaşa kalmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam kaybolduk, çok ilginç bir deneyimdi.

      Sil
  4. karantina bitsin bende böyle kaybolacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. Bende kayıp olmak istiyorum 😊🌼 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya üzerinde bir yerdeyiz sonuçta, elbet bulunur :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. O on beş dakikada gerçekten kaybolduk. Telefon çekmiyor, harita yok, yoldan çıkmışız, yön duygusu kalmamış. O kuru ağacı görene kadar tamamıyla kayıptık :D

      Sil
  7. Ağaçlar ne çok şey söyler duymasını bilene :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu yazıyı okumamışım ya...
    Bir gün ben seninle kaybolmak istiyorum ♥

    YanıtlaSil