Sünnet Fikirleri

Haziran 06, 2012

Yaz geldi, okullar kapanmak üzere ya, şimdi bir sünnet sezonu başlar, ben de kendi deneyimlerimden paylaşayım biraz dedim.

Uzun zamandır bu bloğu okuyanlar biliyorlar benim sünnet maceramı. Oradan bazı şeyleri hatırlatayım belki başkalarına da fikir verir.

* Davetiyeyi kendim hazırlamayı tercih ettim. Zaten yıllardır doğumgünü davetiyeleri hazırlamaktaydım, neden yapamayayım dedim. Önce esprili birşeyler yapayım dedim ama sonunda sadelik düşkünlüğüm baskın geldi.


 * Davetiyedekiler de dahil bütün fotoğrafları ben çektim. Bir sütüdyoda boğuşmaktansa evimde çocuklarıma daha güzel poz verdirtebileceğimi düşündüm. Gerçekten de harika hallerini yakaladım :)




* Görüldüğü üzere keyafetleri klasik kıyafetlerden değildi. Kendimi bildim bileli takım elbiseleri pek sevmem. Çocuklarıma hele hiç giydirmedim. Gidip ağır ceket pantolon falan alıp yaz sıcağında çocuklarımı nefessiz bırakmak, bir daha asla giydirmeyeceğim bir kıyafete bir sürü para vermek hiç mantıklı gelmedi. Uzun süre istediğim gibi şapka aradım. Bir de maşallah yazısı aldım. Ellerindeki ne deniyor onlara değneklere para vermek de çok saçma geldi. Bizimkilere ona o kadar para vereceğimizie ben size değnek yaparım isterseniz dedim, vazgeçtiler değnek sevdalarından :D Sonra ver elini waikiki :D Beyaz tişört, lacivert kapri. Bence nefis gözüküyorlardı :)

* Sünnet çocuklarım düğünde sünnetli olduklarından bir de gecelik almıştım. Sonradan o geceliklerin eteğini kestirttim, oğluşların mezuniyetlerde giydikleri gömlek olur kendisi :)

*Sünnet kilodu denilen şeyden almadım. Sonradan çok pişman oldum. Kesinlikle tavsiye ederim, benim yaptığımı yapmayın sakın :D

* Son olarak mekan yaşadığımız yerin bahçesiydi. Kendimiz süsledik.


Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Çok şirin olmuşlar gerçekten. Akıllı kadınsın vesselam :D Biz tıbbi nedenlerle büyüğü 6 aylıkken, küçüğü de 15 günlükken sünnet ettirmiştik. Yok böyle heyecanlarımız artık. Üzülüyorum desem yalan olur valla. :P

    YanıtlaSil
  2. komşuların tatlısı bitanesi sünnetmi var valla tadı damağımızda kaldı hadi sil baştan bidaha ama yalovadaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. Yaklaşık 15 dakikada hazırlanıp, 45dakikada uçarak geldiğim sünneti nasıl unuturum, ben çok eğlenmiştim ,sizinki kadar rahat rahat eğlenilen bir sünnet düğünü yaşamamıştım hiç, bol bol kurtlarımı dökmüş idim,

    any :)

    YanıtlaSil
  4. Annenin yaptığı bir davetiye hiç duymamıştım, çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Sen işi en baştan rahat rahat halletmişsin Selen. Aslında bahçe bu kadar güzel olmasa ben de sünnet düğünü falan yapmayı düşünmüyordum.

    Gülüm aklımız Yalova'da ama hastalıktan kurtulamadık bir türlü :(

    Ne sevinmiştim seni gördüğümde, iyi gelmiştin Any :)

    Valla printer, fotoğraf makinası ve güzel kâğıtlarla yapılmayacak bir iş değil Zeugmacım. Benim şansıma kardeşimin düğününden kalan davetiyeler vardı, hem onlar da değerlenmiş oldu. Çok da hoş durdu. Burada belli değil, fotoğraftaki davetiye süslü bir karton çerçeveye yerleştirilmişti :)

    YanıtlaSil