Ne Kadar İyiyiz?

Haziran 12, 2012

Sanki içimde bir yerlerde bir şeytan saklı ... Sürekli onunla savaşırken buluyorum kendimi...

Saf ve masum olmak isterdim oysa. İsterdim ki düşüncelerim hiç bulanmasın. Kafamın içinde hain bir ses konuşmasın.

O sesi duyan sadece kendim olsam da, bu hiç hoşuma gitmese de, hemen düşüncelerimi toparlasam da yine de öyle bir tarafım var içimde bir yerde.

Bazen hayır o ses ben olamam kesin düşüncelerimi bulandıran bir varlık var diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum.

Bazen umutsuz vaka gibi görüyorum.

Nedir ki iyi olmak?

O sesleri hiç duymamak mı?

Duyup kulak asmamak mı?

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Yapma bak, korkmaya basladim he....:)

    Saka bir yana, masum degiliz hic birimiz (Sezen'in de dedigi gibi)
    Her insanin icinde, kuytu kösesinde karanlik, "kötü" bir noktasi vardir. Bazi olaylar tetikler bunu ve o an ki ruh halimize, psikolojimize göre degisebilir bu. Insaniz sonucta, her türlü ruh halini barindirabiliriz icimizde. Sükür ki, saglikliysak bu ruh halleri kalici olmaz, sag duyumuz imdada yetisir genelde (iyi ki..)

    YanıtlaSil