Metehan ve Bilgehan'a

Haziran 09, 2012

Karnelerimizi aldık.

Her sene olduğu gibi yine gurur duydum sizinle.

Ama sadece  bununla kalmıyor.

Ben zaten her gün sizinle gurur duyuyorum.

Bilgisayarda konu araştırıp power point sunusu hazırlamanızdaki heyecan ve özenle gurur duyuyorum.

Beni mutlu etmek için dışardan gelirken papatya getirmenizdeki düşünceliliğinizle gurur duyuyorum.

Anlamadığınız bir soruyu gelip sormanızla ve ben anlatırken dikkatle dinlemenizle gurur duyuyorum.

Ödevlerinizi her gün titizlikle bitirme sorumluluğunuzla gurur duyuyorum.

Boş vakitlerinizde gitar çalmanızla gurur duyuyorum.

Gözlerinizde bir ışıltıyla heyecanla bana birşeyler anlatmanızla gurur duyuyorum.

Kitaplara gömülmenizle gurur duyuyorum.

Hikâye yazmanızdaki yaratıcılığınızla gurur duyuyorum.

Üç parça legoyu yanyana getirip ondan bir milyon değişik şey üretmedeki hayal gücünüzle gurur duyuyorum.

Kendi canavarlarınızı çizip kendi oyunlarınızı hazırlamanızla gurur duyuyorum.

Arkadaşlarınıza olan tavırlarınızla gurur duyuyorum.

Her daim araştırıp öğrenmeye meyillli merakınızla gurur duyuyorum.

Basit şeylerden benimle birlikte keyif almanızla gurur duyuyorum.

Siz benim oğluşlarımsınız.

Bana hayatın en güzel hediyeleri.

Her baktığımda mutluluk ve şükran duyduğum.

Sizinle yaşamak, sizinle yeniden öğrenmek ve hergün sizi daha çok tanımak çok güzel.

İyi ki varsınız birtanelerim.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Canım ne güzel yazmışsın,allah kuzucuklarını sana bağışlasın ve güzel günlerini göstersin..Öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel böyle seyleri yasayabilmek, cocuklarimizla gurur duyabilmek, onlarin saglikli ve mutlu olduklarini görebilmek. Allah hic bozmasin insallah... öpüyorum kuzucuklari...

    YanıtlaSil
  3. İyi dilekleriniz için teşekkürler kızlar. Hepimiz çocuklarımızla harika zaman geçirelim uzun uzun tatlarını çıkartalım onların :)

    YanıtlaSil