Kendi Kendime Konuşurum Öyle Ben

Mayıs 18, 2012

Derin nefes...

Şimdi yapman gerekenleri düşünmeden sadece kalkıp işe koyulursan düşündüğünden daha kısa zamanda bitecektir eminim.

Eminim.

Bak saat 09:06.. Buçukta başlarsın. Öğlene herşey bitmiş olacak.

Öf sıkılma işte artık.

Altı üstü yemek , ütü, temizlik.

Bıktın biliyorum, ben de bıktım ama...

Olsun.

Yapacağın işler sırf onlar olsun...

Sen şu aşağıdaki şarkıyı dinle bir daha .

Mutfağa girince de radyonun sesini aç.

Hadi hadi git çayını iç.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Kalktım bende bir çay aldım kendime, birlikte çay keyfi yapıyoruz bu sabah :))
    bugün yaşasın cuma....

    YanıtlaSil
  2. benim için de bir gaz lütfen ,
    any :)

    YanıtlaSil
  3. İşler bittikten sonra yaşasın cuma olduğunu fark ettim Gülçincim :)

    Any canım senin öyle şeylere ihtiyacın yok ki, en bezgin halin bile cebinden çıkartır herkesi :)

    YanıtlaSil