Bu Sabah

Mayıs 17, 2012

Tartıda bir kilo daha gittiğini gördüm, mutlu oldum :)

Dışarı çıkarken posta kutumuzda iki mektup buldum, mutlu oldum :) (Evren ve Ebru, mektuplarınız ulaştı , bakalım on gün açmadan dayanabilecek miyiz.)

Pastaneden sıcacık tahıllı simit alıp kahvaltıda hepsini silip süpürüp mutlu oldum :) (Kocamandı, nefes alacak yerim kalmadı :)

Allah bozmasın, ne diyeyim :D

Herkese günaydın.

Küçük mutlulukların tadını çıkarttığımız bir güne açılsın sabahımız....

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. güzel dilek:))
    teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Oooo Handan Hanım, :) Toplamda 8 kilo mu oldu şimdi? Tu tu tu maşallah, darısı başıma artık ne diyeyim. :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi yaa 8 kilomu? valla helal olsun.

    YanıtlaSil
  4. iki kilocuk kaldı şunun şurasında
    any:)

    YanıtlaSil
  5. İyi akşamlar Cenebaz :)

    Evet Selen, darısı başına :)

    Ben de inanamıyorum Ebru. Şimdiden ay ben bunları yeniden almamayı nasıl başaracağım korkusu düştü içime :)

    İki kilo kaldı di mi Any :D

    YanıtlaSil
  6. Benim ki hala neden ulasmadi acaba ya? 10 gün oldu bugün:(

    YanıtlaSil
  7. Hatta 11 gün olmus.
    Az evvel arastirdim da, 15.de, yani 4 gün evvel TR'ye ulasmis. Ondan sonrasiyla ilgili bilgimiz yok denildi.
    Umarim kaybolmadan ulasir size. Ama iadeli taahütlü yollamistim, kaybolmamasi gerekir. Eh yolu uzun tabii, sanirim anca gelecek...:)

    YanıtlaSil
  8. Söylediğin iyi oldu, olmazsa bir postaneye sorayım Ayşecim, kaybolmasın mektubumuz.

    YanıtlaSil