Yedi

Mayıs 15, 2012



Bendeki azim gerçekten kutlanılası bir seviyedeymiş, yazacak bir şey bulamıyorum diye diye yedi seneyi geride bırakmışım :)

Bütün koşturmaların arasında kendimi kaybettiğim için yazmaya karar vermişim. Buldum mu? Hımmm... Bütün o koşuşturma ve karmaşanın kendim olduğunu buldum. Başka birşey aramaya gerek olmadığını buldum. Çok aranırsa iyice kaybolunabileceğini buldum :)

Eskileri dolaşıp, seçtiğim yedi yazıyı buraya koyayım dedim ama hangisini seçeceğimi bilemedim.

Onun yerine bu yedinci yılın kutlaması olarak, eskilerden seçtiğiniz bir yazıya siz yorum yazsanız da ben de keyifle okusam diye karar verdim :)

E o kadar şımarayım bugün.

Hadi bakalım bekliyorum canlarım :D

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. tebrik ederim, nice senelere diyelim o zaman.
    bayağı uzun bir süre.:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu blogu ilk ziyaret ettiğimde "vayyy bee demiştim 2005 yılında varmıydı blog diye birşey??"
    Daha nice güzel yazılar olsun.Hemen yazı seçmeye gideyim ben:))

    YanıtlaSil
  3. Vay be 7 yil ha?.... kutlu olsun Handan'cim, az degilmis gercekten.

    Tamam, benim favorilerim var zaten eskilerden. (Mesela "Masal"...mesela Bilgehan ve Metehan'in diyaloglari, bebeklik konusmalari vs.) Hemen buluyorum onlari simdi:)

    YanıtlaSil
  4. nice yedi yıllarda beraber olmak dileğiyle..:D

    YanıtlaSil
  5. 7 yıl denince aklıma bir çok geliyor , benim arkadaşım bir yedi yıl daha koyar üstüne gibi geliyor, yazılarından şimdi hangisini seçeyim ,ağlarım da ben şimdi zaten sulugöz modundayım...
    en iyisi rastgele bir tane fal niyetine çekeyim
    any:)

    YanıtlaSil
  6. Randomize seçtiğimde ne çıktı bil ,

    Kaç yıl hüküm giydik
    Bilmiyorum ama,
    Seni bana mahkum etmişler,
    Yüreğim,
    Beni de sana...
    Halide Karamahmutoğlu


    söz yok yorum yok ,

    beni benden daha iyi hangi şiir anlatır bundan başka ,,ya da bizi

    any :)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara. Zevkle okuduğumuz yazılarına aynı hızla devam

    YanıtlaSil
  8. Nice 7 lere Handanım şu araalr bakamıyorum :( affet canımm

    YanıtlaSil
  9. Hımmm yedi yılda yedi kişi :) Teşekkürler ...

    YanıtlaSil