Tırınım Tırınım

Temmuz 08, 2011

Dur yazacağım birşeyler şimdi.

Dağlar gibi ütüm var bugünü ona ayırıyorum. Gerçi dün de aynı planı yapmıştım ama bugünden umutluyum, bakalım.

TV de seyredecek hiçbirşey bulamayınca yapboza dönüş yaptım, bir müddet masanın başında durup kafamı dinlendireceğim.

Elimde bir kitabım var ama hiç sarmadı beni, biraz daha deneyeyim bakalım ne olacak.

Haftasonu bir havuza gitmek hayali kuruyorum. Belki biraz yaz havasına girerim.

Akşama bir ilk var. Anne, baba, çocuklar, dayı, yenge çılgınlar gibi bağıracağız :IT'S MY LİFEEEEEEEE

Bizim cephede durumlar budur.

Herkese günaydın.

Enerjik, cıvıl cıvıl bir güne açılsın sabahımız.

Unutmayın, bugün "Yaşasın Cuma" :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Ütü deme yaaa bende de dağ gibi:(( Günaydın bu arada.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Ebru. Bu dağ yığını hiç bitmiyor niyeyse :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın ve şükür Cuma:)) yemişim ütüleri demeni tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  4. ütü nedir ki agamennon ...
    any

    YanıtlaSil
  5. Ne yiyebildim ne bitirebildim Çenebaz, yığın salonun ortasında duruyor hâlâ , üstelik sürekli ekleniyor üzerine :D

    Nedir ki Any :D

    YanıtlaSil