Basit Fular Bağlama Yöntemleri

Temmuz 14, 2011

Fularları hep çok sevmişimdir. Özellikle çalışırken her sabah boynumda bir fular olurdu. Onları en pratik şekilde bağlardım.


Mesela bu en kısa sürede yapılan bir model. İkiye katlayıp boyna doladıktan sonra ucunu içinden geçiriyoruz.


Bunu da çok kullanırdım ama eşarp yüzüğü yerine oraya bir düğüm atıyordum, o düğümün içinden geçiriyordum diğer tarafı.

Bir de boynumdan iki kere doladığım fuların uçlarınıdoladığım kısmın içinden geçirerek yaptığım bir model vardı. Ama fotoğraf makinalarının pili bitmiş bir ara gösteririm ne demek istediğimi.

İşte her sabah böyle gitmemin ardından yapmış olduğum her model bir saat sonra bozularak boynumdan sarkan bir hale dönüşünr, iki saat sonra da fular çekmecedeki yerini alırdı :) Hafta sonları çekmecede biriken fularlarımı toplar eve getirirdim :D

Benzer yazılarım

0 Yorum yap