Mutluluk Üzerine

Temmuz 07, 2011

"Mutlu olmaya çalışmayı bıraksak bayağı iyi vakit geçireceğiz"
Edith Wharton

"Mutlu bir yaşam için çok az şey gerekir. Hepsi de içinizde, düşünme şeklinizde gizlidir."
Marcus Aurelius

"Bazıları gittikleri her yerde mutluluk yaratırlar; bazılarıysa her gittiklerinde."
Oscar Wilde

"Mutluluğa giden kestirme yollar vardır ve dans onlardan biridir."
Vicki Baum

"Gerçekten mutlu bir insanı ararsanız, onu ancak bir tekne yaparken, bir senfoni yazarken, oğlunu eğitirken, bahçesinde yıldız çiçekleri yetiştirirken ya da Gobi Çölü'nde dinozor yumurtası ararken bulursunuz. Onu kaloriferin altına kaçan yaka düğmesini arar gibi mutluluk ararken bulamazsınız"
W.Beran Wolfe

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. 3.yü ve sonuncuyu çok sevdim:)
    ne yaparsan yap ama hayatı severek yasa....muck.

    YanıtlaSil
  2. Ben de en çok onları sevdim Banucum.

    YanıtlaSil
  3. Bugune kadar mutluluktan yaratilmis pek eser duymadim, en buyuk sanat eserleri, music ve edebiyat huzunden dogma aslinda. Ben de sonuncuyu kendime cok uygun buldum.

    YanıtlaSil