Ne Becerikliyim :)

Mayıs 17, 2011

Fotoğrafta gördüğünüz benim yıllanmış pantolonum. Yani onun bir paçası. Eskimesine rağmen inatla atamayıp belki birşey için kullanırım umuduyla saklamaktaydım. Bir dergide kapıya asılan düzenleyicileri görüp her zamanki gibi pek beğenip bakarken aklımda bir ışık yandı, hemen gidip bu şeyi yaptım. Biraz karelerin içinde boğuldu ama öteki paçayı saklıyorum bir ilham anında belki ondan daha hoş birşey yaparım :D

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Çok şirin olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş hamarat arkadaşım bu pantolonu hatırlıyorum ama seninle dertleşmeye o kadar istiyorum ki hiç iyi değilim göçmen kuşlar gibi uçup insanlardan uzak bir yerde avazım çıktığı kadar haykırmak ve ağlamak istiyorum ben bıraktığın insan değilim artık içimde koca bir boşluk ama içimdekileri söyleyemiyorum şimdiye kadarda anlatamadım öpüyorum seni

    YanıtlaSil