Bilet Koleksyonu

Mayıs 04, 2011

Bir gün bir baktım her defterin arasından, sağdan soldan sakladığım biletler çıkıyor. Bir kutuya koymaya başladım hepsini. 40 yıllık hayatım boyunca bir kutuyu doldurmayı sonunda başardım. Üşenmedim, günlerce uğraşıp kendime koleksyon defteri yaptım. Daha tam bitmedi ama kısa hayat öyküm olduğu gibi içine yerleşti :)








Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. kurulanırken ,garson çocuğun bize bakışını unutamam ...ve rainbow eyes şarkısı gelir aklıma ..
    any...

    YanıtlaSil
  2. değişik ve anıları olan bir koleksiyon olmuş ama :))

    YanıtlaSil
  3. Üzerimize düşen pervaneye ne demeli Any :)

    Hem de ne anılar Özii, zamanda yolculuk yaptırıyor insana. İyi ki biriktirmişim.

    YanıtlaSil
  4. o anı unutmak mümkün mü?
    her şeyin bir anlık olduğunun yegane göstergesi....
    any

    YanıtlaSil