Oyun - Set - Maç

Mayıs 27, 2011

Dün Fransa Açık Tenis Turnuvası'nda bir maç izledim. Nadal- Andujar arasında. Uzun zamandır bu kadar keyifli bir set görmemiştim.

3. sette Andujar birbirinden harika atışlarla 5-1 öne geçti. 6. oyunda da 40-0 önde. Dedim ki "Ben Nadal olsam hiç uğraşmam artık bırakırım tek puanı karşımdakine gelecek sete bakarım." Ama tabi Nadal ben değilmiş. 40-0 olan oyunu, ardından diğer 3 oyunu daha alarak durumu 5-5 yapmayı başardı. 6-6 olduktan sonra da tie-breakte seti kazandı.




Hayatın güzelliği de burada değil mi? 5-0 geride kalsan da- sen yeter ki iste- neler neler yapabilirsin.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. tamam tamam ,mesaj alındı ...:)))
    any

    YanıtlaSil
  2. :) günaydın Handan Güzel bir pazar dilerim sana ve ailene..


    sevgiler...öpüldün kocaman...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Handancım.Haftan güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  4. Zehracım ne güzel senden ses duymak :)

    Teşekkür ederim Ebru, hepimizin haftası çok güzel geçsin :)

    YanıtlaSil