Karayip Korsanları

Mayıs 20, 2011



Dün akşam hep birlikte bu filme gittik. Johnny'yi seyretmek güzeldi. Penelope'yi pek sevmem ama Orlando ile Keira'yı da pek aramadım. Sadece sürekli gözünü kaybedenle onun arkadaşı olsaydı güzel olurdu.

Tabii ki bu serinin hiçbirisi birincisinin yerini tutmuyor.

Bir de ben artık üç boyutlu filmlere gitmeyeceğim. Gözlükleri gözlük üzerinden taktığım için beni çok rahatsız ediyor sürekli elimle tutmak zorunda kalıyorum. Sonra filmi iyice karartıyor. Üstelik filmler üç boyutlu da sayılmaz. Ancak havada yüzen alt yazılar ve bir iki sahne oluyor. Dün çoğunlukla gözlüksüz seyrettim filmi.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. karayip korsanları hastaları sizi:))burada bekleyen bir arkadaşım jony de jony diyor başka bişey demiyor:))ben de turistini izledim geçen o da güzeldi biraz fazla baygın bakıyor ama olsun:))

    YanıtlaSil
  2. Hımm, onu da izledim. Yine de korsan hali çok daha iyi. Ama Çikolata'daki hali hepsinden güzel tabi :D

    YanıtlaSil