Renk

Mayıs 24, 2011

Bu pembeye çalan mor ,kararsız Daisy için :)

Bu mora çalan pembe ,Balböcükleri için:)

Bu da benim için mavi :)

Eeee, sesi çıkmayanlar sizin renginiz ne?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. mersi cicim. beğendim çiçeğimi. valla uçuk benzetmelere rağmen uygun çiçekleri bulmuşsun. :D

    YanıtlaSil
  2. Handan'cım küstüm çiçeği yok mu?
    gelmiyorsun ya hiç,küstün mü sen bana?

    YanıtlaSil
  3. Buldum di mi :D Azmin elinden bişi kurtulmuyor Daisy :D

    Banucum, senin kapılar bana kapalıydı nedense bikaç gündür, şimdi uğradım, açılmış :D

    YanıtlaSil
  4. su da benim mavim. ama seninkine de hic hayir demem dogrusu.

    YanıtlaSil
  5. ben tiklayamadim, sen de tiklayamazsan diye tekrar deniyorum: su da benim rengim

    YanıtlaSil
  6. Senin mavin de çok güzelmiş Evrencim.

    YanıtlaSil