Mağaza Kartı Mı? Yok Almayayım.

Mayıs 10, 2010

Şu mağaza kartları insanlardan cep telefonu numarası almak için yapılan birşey herhalde. Geçenlerde Can'la Teknosa'dayken de aynı şey olmuştu. Mağaza kartı verelim demişler, biz telefon numarası vermek istemeyince de iptal etmişlerdi.

Dün de Mark's N Spancer'da elimdekilerle kasaya gittim. Kız önce, bu ürünün ikincisi %50 indirimli isterseniz birşey daha alın dedi. Genelde bu tekliflere pek atlamam ama iyi dedim. Gidip bir tane daha seçtim. Geldim. Size bir mağaza kartı çıkartayım, hemen olur dedi. İyi bakalım dedim. Cep telefonu numaramı vermek istemeyince kartı da vermedi, indirimli ürün de vermedi. Hadi kartı vermedin. Sen bana dedin mi ki bu ürün kartla sadece indirimde, yoksa değil diye. Hayır. Hiç olmazsa Teknosa'daki hanım, ben size bir kere demiş bulundum, onun için indiriminizi yine de yapacağım demişti. Bunlarda o da yok. Bir de tafra. Vermek zorunda mıyım ki sana cep telefonumu. Zaten Bonus yeterince mesaj kirliliği yaratıyor. Sonra bir de dakika başı senden mesaj gelsin artık.

Aman, neyse...



Herkese günaydın.

Huzurlu, keyifli, cıvıl cıvıl bir haftaya açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Bu duruma bende çok sinir oluyorum.Aynı şekilde telimi vermiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kimse vermese belki de bu sinir durumdan kurtulurduk İçim.

    YanıtlaSil