Yeşillik Suyu Süzdürme Şeysi :D

Mayıs 05, 2010


Annem bana bu şeyi aldığında doğrusu ilk aklıma gelen, onu mutfakta nereye koyacağım olmuştu. Yeşillikleri yıkadıktan sonra suyunu süzdürme şeysiymiş bu. O kadar da gerekli olduğunu düşündüğüm birşey değildi. Ama gerçekten çok güzelmiş. Yıkadıktan sonra burada suyunu süzdürdüğüm yeşillikler çok daha uzun dayanıyorlar. Çilekte de işe yaradı doğrusu. Ve kızartma yaparken. Özellikle patlıcanları sudan aldıktan sonra burada bir çevirince kızartması çok daha kolay oluyor. Milyonlarca kâğıt havlu harcamıyorum :)


Eee, anneler herşeyin işe yarayanını biliyorlarmış netekim :D

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. anneler bilir işini ,bizim de bir gün böyle olma ihtimalimiz var mı acaba ...???
    any ,

    YanıtlaSil
  2. Benim de var bundan, nereye koyacağımı bilemeyince yazlığa götürdüm, orada işime yarıyor gerçekten...

    Büyük, Küçük Annelerin günü kutlu olsun şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. bende bazen alsam mı acaba diye düşünüyordum
    "yeşilik suyu süzrdürme şeysi var mı elinizde " desem nasıl bakar ? :)))))

    YanıtlaSil
  4. Ne bileyim Any, biz daha çocukuz :D

    Yazın salatalar, kızartmalar, tam ona göre Aysema:D Senin de anneler günün kutlu olsun:)

    Hah, tam öyle diyeceksin Öziiciğim :) Alışmıştır onlar bence, normal kabul ederler :D

    YanıtlaSil
  5. banada gereksız dıye gelmıştı ama anneler bılır ısını hakıkaten.

    YanıtlaSil
  6. Yok yok, elinin altında olunca alışıyor insan kullanmaya :D

    YanıtlaSil