İzmir...

Mayıs 22, 2010


İnsanın senelerce yaşadığı şehirde turist olması ne tuhaf.

Otelde, körfez manzarası, karşı yakanın ışıkları... Sanki biz orada oturup o ışıkları seyrederken eski evimizdeki bizi görür gibi olmak... Sanki biz hâlâ orada yaşıyormuşuz bir yandan da...

Belki onun içindir, fırsat bulup da evimizin olduğu yere gidemeyişimiz. Orada başkalarını görmek acıtacağı içindir... O evdir evlendiğimiz, eşyaları yavaş yavaş alıp döşediğimiz, karnım burnumda yürüyüşler yaptığımız, oğluşların ilk gülüşleri, ilk adımlarını izlediğimiz... Kapısının eşiğine boylarını çizdiğimiz...

İnsanın senelerce yaşadığı şehirde turist olması ne tuhaf. Sanki hiç ayrılmamışsın oradan ama hiç de yaşamamışsın gibi...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Gerçekten ne tuhaf duygudur o.. hem doyasıya yaşanmıştır hemde hiç yaşanmamış gibi geçip gitmiştir...

    İzmir gibi yer bırakılır mı Handanım yaaa

    YanıtlaSil
  2. Ben 25 yıl sonra gittiğimiz memleketimizde evimizi bulmakta güçlük çekmiştim. Bulunca da kendi ellerimizle diktiğimiz bahçedeki ağaçlardan meyve aşırmıştım. Evin yeni sahipleri evde yoktu, olsaydı izin alacaktım... Hala hatırlayınca etkileniyorum.

    Bu arada İzmir'e selam...

    YanıtlaSil
  3. İstanbul'u bırakıp oralara gitmişim, en zoru oydu bence Öziiciğim :D

    Ben gidemedim evimize, gitseydim dut yemeyi düşünüyordum Aysema :D

    YanıtlaSil