´

Mayıs 12, 2010

"Onlara derdim ki, hiç kimse sıradan şeyler arasında kaybolup gitmeyi istemez, ama bu da oluyor çocuklar. Eğer her yaptığınızı düşünmezseniz, her seçiminizi en iyi biçimde yapmazsanız, bu da oluyor."

...

" Şu andaki kişi olabilmek için bir ömür verdim ben! Ödediğim fiyata değdi mi?"

Bir
Richard Bach

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Değmez mi? Yazdıklarınızı bir kez daha okuyun, siz de fark edeceksiniz.

    İyi ki varsınız ve iyi ki paylaşıyorsunuz.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Aysema .

    YanıtlaSil
  3. Değmiş ki buralardayım:)
    Muck.

    YanıtlaSil
  4. Ödediğimiz bedeller için bir şey denmez ama ,bir çoklarının yaşamadıkları güzellikler de var bizde ,işte bu yüzden yüzümü güneşe dönmeyi seviyorum...Eskiden biriktirir ,sarar sarmalardım ,yeri gelince çıkartmak için kırgınlıklarımı,şimdi ise (yer çok dolduğu için olsa gerek) saldım hepsini gitsin ,bir de baktım ki hürüm ...Hiç bir insan bana dokunamaz artık ...isteseler de ,çünkü onlara bakıp gülüyorum ve içimden hiç bilmedikleri şarkılarımı söylüyorum....Evet değer ,yaşadığın sürece yaşamaya değer ve sen benim için her zaman değerlisin ARKADAŞIM....
    any

    YanıtlaSil
  5. Banucum ben de öptüm seni :)

    Sen de benim için değerlisin Anycim.

    YanıtlaSil