Mayıs 03, 2010

Haftasonu Metehan'ın sene sonu balosundaki slayt gösterisiyle uğraşırken öğrendim. Hemen kendi fotoğraflarıma da uygulamalıyım dedim.

Bunca zamandır neden öğrenmediydim ki :)

Haydi, bırakın herşeyi, ikibuçuk dakikayı kendinize ayırın, ruhunuz dinlensin :)

Herkese günaydın.

Güzel bir haftaya açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Çok güzel olmuş, bunu benim de öğrenmem gerekiyor, ama nasıl?

    Bu arada "leylakları" çektim ve "mektuplar" blogumdaki 116. mektubumun başına ekledim bile...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Öğrenecek çok birşey yok aslında Aysemacım, ProShow Gold programı kendi kendisine yapıyor desem yeridir :)

    Leylakları gördüm bu arada, çok güzellerdi :D

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Dolunaycım :)

    YanıtlaSil