~

Şubat 22, 2010


Zayıflamak değil derdim, üzerimdeki ağır yükten kurtulup hafiflemek istiyorum...


Not: Fotoğrafı şuradan aldım.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ne zaman hafifleyebileceğiz bakalım İçimcim. Umudumuzu kesmeyelim diyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. benim öziceye baktın mı handannn etkilidir diyet:))

    YanıtlaSil
  3. Öziii... Ben bıktım artık diyet yapmaktan :( Yapmasam da kilolar kendi kendine gitse olmaz mı?

    YanıtlaSil
  4. İhihihihi,evet niye hayatımız aç gezerek geçiyor bizim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç gezince ancak kilo almamayı başarıyorum Sevda, metabolizmama da iştahıma da nırınım nım :)

      Sil
  5. Bir zamanlar kilo almak icin kirk takla atan ben simdi zayiflamak icin atiyorum o taklalari. Zalimsin dunya:))

    YanıtlaSil
  6. Bir ilham gelse bak ben neler yapacağım :)))

    YanıtlaSil