Kaçamak

Şubat 15, 2010

Yok, valla yağmur yağmıyordu ben kendimi dışarı attığımda. Daha yeni fotoğraf makinası almışım. Harika bir güneş açmış. Hava pırıl pırıl. Durabilir miyim, yemek yapılması, ütülerin bitirilmesi gereken evde. Durmam tabi. Üşenmeden çıktım. Güneşliydi diyorum...



Kapıdan çıkıp biraz ilerlemeye başlamıştım ki. Güneş ortadan kaybolmaya başladı... Güneş olmayınca fotoğrafın da bir anlamı kalmıyor malum. Yeniden açar mı diye düşünürken bir de gök gürlemeye başladı... Geri dönmeye karar verdim ben de...



Neyse, dönüşte rastladığım bir su birikintisi biraz fotoğraf çekme isteğimi tatmin etti:



Yağmur da biraz ortama hareket kattı.




Eve dönerken, ıslak fakat mutluydum.



Hımmm. Bu makina da fena değil ama sevgili pröfösyönel makinamdan sonra hiçbirisinin çektikleri beni kesmiyor, anladım artık bunu.


Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Teşekkür ederim Banu :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel karelerdi...yağmuru çok severim bilirsin,yazılarımda hep bahsederim...
    senin yanında ben de olmak isterdim...

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  3. Yağmur güzeldir gerçekten de :)

    YanıtlaSil