Oradan Buradan Falan Filan

Şubat 12, 2010

Matematik sorusu çözmeye zaten bayılıyordum da dün akşam bilimum ingilizce yazılmış fizik sorularıyla uğraşırken de keyif aldım. Elektrik devreleri, gezegenlerin hareketleri falan derken bütün geceyi geçirmişiz.Evet evet pek normal değilim ben, kesin üniversitede kalmam gerekirmş. Tek sorun şu ki, artık hiç unutmam dediğim şeyler aklımda kalmıyor.

Şimdi bir hafıza testine takıldım. Şekiller ve rakamları aklında tutmaya çalışıyorsun. Beyne de jimnastik yaptırmak gerek nitekim.

Bir tembelim bu aralar, sorma gitsin. Sadece kitap okusam, puzzle yapsam, örgü örsem istiyorum.

Bir de yemek yesem yesem yesem de hiç kilo almasam ne güzel olurdu.

Dün patlama noktasındaydım. Sahilde arkadaşlarla yaptığımız aylık simit partimizde açıldım biraz. Dönüşte de 10 dakikalık yolu aheste aheste yürüyerek, içime derin nefes çekerek geldim. Mutlu oldum.

Bu sabah hava çok güzel gözüküyor.

Eee, Ne de olsa bugün yaşasın Cuma :) Herkes harika haftasonu geçirir umarım.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap