Bilgiç Haller

Şubat 19, 2010

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. sanırım bunları çocukların yazdı :)
    yalnız bir şeyi anlayamadım,daha doğrusu şaşırdım o maddeye.18 yaşın akadar çocuk olduklarını kabul ettikleri madde...! :)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  2. Bilgehan yazmış .

    Ben o maddeyi saklamayı düşünüyorum Bibis. İlerde tepeme çıkacak olurlarsa henüz 18 yaşına gelmediniz diyeceğim :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir koz vermiş eline,sakla tabii :)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  4. He he şu günlerde okulda çokça çocuk hakları çalışmaları yani çoça ile uğraşıyorum. Mikrofonlar çocuklara yöneltiliyor ve soruluyor çocuk hakları denilince ne anlıyorsunuz diye... E duyduğum cevapları duysan Bilgiç in yine ne güzel yorumladığını da görürsün diyorum şimdi dev dayıya. Düşündüm de değinmediği konu kalmamış:))
    Aynur

    YanıtlaSil
  5. Çok da mutlu, bir görsen. Çocukların hakları varmış diye seviniyor. Demin yine kâğıdı almış bana gösteriyordu :)

    YanıtlaSil