Özel Sofra

Eylül 29, 2008


Bu sofra, "Biz akşama kadar da oruç tutarız öğleyin bozmak istemiyoruz" diyerek, dediklerini yerine getiren bu iki delikanlı için hazırlandı özel olarak. Bütün dualarınız kabul olsun benim güzel oğluşlarım.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Bilgehan ve metehan dan etkilenip e koca ramazan hiç mi oruç tutulmaz dedim kendi kendime ve bugun ben de oruç tuttum. Bugun de halide teyzenin şahane masası benim şerefime...
    Aynur

    Yalniz fotograf koyamayacagiz miyoruz malesef:)
    Kursad

    YanıtlaSil
  2. Amin Handancım ,
    İYİ BAYRAMLAR ,
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  3. Bayramınız mübarek olsun (:

    YanıtlaSil
  4. AALHÎM ÇOCUKLAR SENİN BLOGA BAKMAYALI KOCAMAN OLMUŞLAR :)

    YanıtlaSil
  5. Aynurcum bak şimdi Kürşad fotoğraf çekseydi, onu da koyardım bloğuma :)

    Özii , Kayra sizlerin de geçmiş bayramınız kutlu olsun.(Bu da ne demektir bilmem ama, neyse artık:)

    Eeee, hiç ilgilenmiyorsun bizimle Ece. Delikanlı oldular neredeyse :)

    YanıtlaSil