Hayatın Renkleri

Eylül 25, 2008



Bazen sıradan bir günün sıradan bir akşam yemeği de renk katabilir hayata :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. hımm harika görünüyorlar ....

    YanıtlaSil
  2. walla haksızlık ediyorsun hiçte sıradanmış gibi görünmeyen bir menü..

    Handancım bugün hem yaşasın cuma hemde 9 gün tatile açılan bir cuma :)İyi bayramlar diliyorum.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Hiç de sıradan bir yemek değil bence. Gayet de güzel sebze yemekleri yapmışsın. Süper gözüküyor...

    YanıtlaSil
  4. şekerim o ekmek bandırılarak yenmesi gereken tablomsu dörtlü hayata renk katar katmasına da, daha sonra vücudun bazı yerlerine de başka şeyler katar. Sonra eritmeye uğraş ayyyyyyyy. Kaldır şu tabaaa önümden.

    YanıtlaSil
  5. tabağımı aldım geliyorum.... ya da yok yok sende nasıl olsa tabak da vardır... ben kendimi alıp geliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Koşturmaktan dönüp de bloğuma bakamadım. Gecikmeli olarak cevaplıyorum kızlar :)

    Öziiciğim, çok uzak değilsin, buyur :)

    Gülçincim biraz özenli bir sunum sofrayı güzelleştiriyor. Neden illa misafir varken yaparız bilmem :) Senin de geçmiş bayramın kutlu olsun :)

    Teşekkür ederim Ebruli :)

    Aylinim balım, iki tur fazla yürürüz napalım artık. Gel gel bandıra bandıra yiyelim :)

    Al kendini gel Joone :D

    YanıtlaSil