Şimdi Okullu Olduk

Eylül 01, 2008


Benim küçük oğluşum ne zaman bu kadar büyümüş?







Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Kolay gelsin Handancımmmm
    Hayırlı olsunnn...
    Üniversitede kep atmalarını da göreceğiz inşalahh....

    YanıtlaSil
  2. maşallah oğluşuna:)
    yıllar su gibi akıp giderken iş hayatına başladıgın günleri de yazarsın inşallah:)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  3. mini mini birler:) hayırlı olsun haydi bakalım okullu camiamıza birisi daha eklendi:)

    YanıtlaSil
  4. Göreceğiz inşallah Özii.

    İş hayatına yeniden başlamak. Hımmm güzel olabilir tabi. Bunca sene sonra beni alan bir yer bulursam :D Sen de sevgiyle kal Bibis.

    Teşekkür ederim Katre. Bakalım benim afacan oğlum ne yapacak :D

    YanıtlaSil
  5. maşallah diyelim öncelikle pek yakışıklıymış kendisi:)
    başarılı bir okul hayatı olsun inş.

    YanıtlaSil
  6. göz açıp kapayacayıncaya kadar

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Lola :)

    Aynı anda hem nasıl zaman geçmez de hem de bir bakarsın kocaman olmuşlar, di mi Joone...

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun...

    Handan sen Uganda'da yaşıyorum diye bizi mi kandırıyorsun Allah aşkına. Oğlunun önlüğü mavi, bal gibi de Türkiye'de yaşıyorsun sen. Nereden çıktı bu Uganda işi peki?..

    YanıtlaSil
  9. Okuldayken saçlarıma perma yaptırırdım. Bir arkadaşım sen Ugandalıya benziyorsun demişti, sanki çok biliyor gibi :) Ugandalılık o zamandan kalma. Buraya öyle yazdığımı ise tamamıyla unutmuşum :D Türkiyedeyim tabi :)

    YanıtlaSil