Eylül 24, 2008

Ya bu "kokakola ziro"ların neden hep gazı kaçmış gibi geliyor bana?

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ve ısrarla içiyor musun Handan yaa o kokakola ziroyu? o rengi nereden aldıklarını biliyor musun? içinde alışkanlık yapan maddeciklerin ne kadar ne olduğunu biliyor musun peki? :)))))) çocuklar kola içmesin diye onlara anlatıyorum da sana da anlatayım belki içmekten vazgeçersin dedim. şükürler olsun ben bir aydır içmiyorumda hehe:)))))

    YanıtlaSil
  2. Yok Katrecim, light içiyorum ben :) Çocuklarımsa hiçbir nevi gazlı içecek ağızlarına sürmezler. Kendim bu kadar çok içerken bunu nasıl başardım bilmem :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yaa. benim çocuklar neden bu kadar bağımlı biliyorum aslında. i.h.l olduklarında kesilsin diye doktorun verdiği kokakoladan :)))

    YanıtlaSil
  4. Bence sen artık bırak şu coca cola'yı falan. Çocuklarına kötü örnek oluyorsun...

    Kansorejen gıdalarla beslenmek çok tehlikeli, biliyorsun değil mi?..

    YanıtlaSil