eeeeeeee

Eylül 19, 2008

Günler su gibi akıp gidiyor. Hele birinci sınıfa başlayan bir çocuğunuz varsa. Sabahları öğlene kadar, akşamları yemekten sonra onunla ödev yaparken daha da hızlı akıp gidiyor. Eeeeeeeeeeee yazarken bir de bakıyorsun saatler geçmiş :)

İşte o yüzden Öziiciğim burayı biraz ihmal etmişim. Ama tüm suç da bende sayılmaz. Geliyorum bakıyorum ne gelen var ne yorum yazan. Bir süre daha idare eder bu yazı moduna giriyorum hemen :)

Bak şimdi bir yoklama yapacağım durumun vehameti ortaya çıkacak.

Sağdan say bakiim :D

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. birrrrrr.. öziii burdaaa

    * sen daha (lı)sesine çalışmadın mı :)))

    YanıtlaSil
  2. Merak etme; ben de bloğumda yazmaya vakit bulamayanlardanım. Çünkü çok fazla vaktimi alıyor. E bir de okuduğun ve takip ettiğin blogları düşünürsen; zaman hiç birine yetmiyor. Arasıra bu blog işinden vazgeçsem mi, diye düşünmüyor değilim hani...

    YanıtlaSil
  3. ebruliyi 2 sayarsak üüüüç:)

    YanıtlaSil
  4. bende çok yoğunum ama geldikçe mutluluk kaynağına uğramadan geçilmez diyroum ve sana bakıyorum :) sen hep yaz yorum yazamasam bile mutlaka yazılarını okuyorum :) kocaman çook öpüyorum :)

    dördüncüyüm sanırım ;)

    YanıtlaSil