?

Nisan 17, 2008



Neden kırmızı mercimek diyoruz ki turuncu olduğu halde ? Kara lahana da yeşil mesela.


Neden çikolata yerken gözümüzü kapatmak zorundayız?


Neden yabancı filmlerin adı bir karakterin isminden geliyorsa çoğunlukla türkçe başka bir isim uydururuz?


Neden salıtesi, çarşambatesi falan yok?


Neden bazı yerlerde trafik lambası yeşil yanar yanmaz yola çıksan bile caddenin karşısına geçemeden kırmızıya yakalanırsın?


Neden yeşil dalga olan yollarda biz dalgakıranlara yakalanıp kaçla gidersek gidelim sörf yapamıyoruz ?


Neden bir ton sinema paketi parası ödediğim halde Digitürk dizilerin arasına reklâm almaya başladı?


Neden ben bunları düşünüyorum? İşim gücüm yok mu benim?

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Can sıkıntısından can !!
    Gelmedin bana yardım etmeye bak neler düşünüyorsun ?
    :))

    YanıtlaSil
  2. bende bi kaç yıl önce "neden masaya masa deriz" diye girmiştim mevzuya.. bi anda o ruh halim geldi aklıma, aradım buldum blogda. hayret ki o günlerde sıkca yorum yaptığın blogda, o yazıya yorum yapmamışsın..

    te burası işte; http://zupermen.blogcu.com/46753/

    YanıtlaSil
  3. Ozii haklısın canım. Bak dün kalkıp ütü yaptım bir anda bütün manasız sorular gitti kafamdan.

    Züper, valla benim yazım seninkinin yanında gayet mantıklı geldi bana. Benden beteri de varmış dedim. Sevindim bir anda. O sırada da muhakkak okumuşumdur ama dumur olduğumdan yorum yazmamışımdır :D

    YanıtlaSil