...

Nisan 29, 2008

Bu haftayı sinema haftası yapmaya karar verdim. Sevdiğim filmlerin listesini yapacaktım ama bu sefer bir değişiklik yapıp sevmediğim de değil daha çok "IIYK" diye nitelendirdiklerimden bahsedeceğim :) Efendim geçen gün The Guardian 'ı seyretmek gafletinde bulundum da oradan esinlendim.

Türkçesi Koruyucu. Baş rollerde Kevin Costner ile Ashton Kutcher var. Zaten Kevin Costner'ın Kurtlarla Dans'tan sonra çevirdiği filmler ancak tahammül edilebilir oluyor da, bu artık inanılmaz boyutlarda komikti.



Ne diyeyim. Kevin esas hoca, Ashton da esas oğlan. Sahil güvenlikte yüzücü bunlar. Akla gelebilecek her klişe mevcut. Adamın başından arkadaşlarını kaybettiği bi olay geçmiştir. Oğlanın başından da arkadaşlarını kaybettiği olay geçmiştir. Adam sıkı hocadır. Oğlan yetenekli ama asi. Adam 20 dakika arkadaşını tek koluyla tutmuştur halat sıkıştığında. Oğlan da tabii ki filmin sonunda aynı işi yapmalıdır. Adam oğlanı kurtarmak için kendini feda eder. Ama ölmez. Ay cesedi de bulunmaz ama melek olarak zor durumdakilere yardım ediyordur muhakka ki. Ha ha ha. Eski Türk filmlerindeki havada el ele tutuşan ruhlar kavramına gülmemek gerek işte azizim. Bak elin holivuduna.

Filmin son yarım saati bu da mı oldu? İnanmıyorum bunu da mı yaptılar şeklinde bitti.

Eveet, daha aklıma geldikçe bu "IIYK" tipi filmlerden bahsedeceğim. Sizin de aklınıza gelenler olursa yazın anacım.

En güzel filmler sizinle olsun efendim. İyi günler.

Benzer yazılarım

1 Yorum yap

  1. Ben seyrettim bu filmi. Kevin Costner'ın tipi fena pörtlemiş. Hey gidi gidi Kevın. Sen moruklicek adam mıydın? Evet salak bi filmdi. Katılıyom sana arkidişim.

    not: Minnacık deve gibi bişiyim ben. Baarma bana Henden. :D

    YanıtlaSil