Bayram

Nisan 24, 2008

Ağabeyinin gösterilerinde zor tutuyorduk kenarda, ben de çıkacağım diye tutturuyordu. İlk defa küçük oğluşumun da bir gösterisi oldu. Küçük bir dans hem onlara keyif verdi hem bize, hem de çocuklar strese falan girmeden eğlendiler.



İşte benim bayram şekerlerim.

Çocukların gözlerinde pırıltı, dudaklarında gülümseme hiç eksik olmasın.


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. tebrik ederim, abi olmus ikisi de Handancım...

    YanıtlaSil
  2. eserelim ben bu arada, yazamıyorum diye blogu kapattım.. opuyorum hepinizi, Katre, gülcin, le jardin, 7.oda vs..

    YanıtlaSil
  3. Amiiiiinnnn...

    Aaa es eserelmiş mi? Ben de öptüm onu:))Kendine iyi bak Eserel:))Ne güzel çiziktiriyordun arada... Gene çiziktirsene...

    YanıtlaSil
  4. Bu arada Handan U2 nun en favori şarkılarımdan birini koymuşsun:)) Lise yıllarıma gidiverdim ben yahu:))

    YanıtlaSil
  5. Senden bir ses duyduğuma sevindim Eserel. Merak etmiştim artık bayağı. Gel arada.

    Katrecim lise yılları demeyelim belli olmasın yaşımız :D

    YanıtlaSil
  6. Çok şekerler gerçekten ...
    En güzel bayramlar , en güzel günler çocuklarımızın olsun !
    Her zaman gülümsemeleri dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. onlar gülümsedikçe bizler umut doluyoruz değil mi?

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  8. canımmmm handan :) nasıl güzeller maşallah :) ya çok çabuk büyüyorlar sanki blogun ilk başladığı zmanlar minnacıklardı :) şimdi her ikiside abi olmuşlar :)) maşallah Allah nazardan korusun birtanelerimi :) canım handan seni çok seviyorum.. buarada yazılarıma ara verdim yazıcam ama ben yine istanbula geldim.. sözüm ona ailemin yanına dönmüştüm..şimdi iş için tekrar 10 günlük yolladılar şansıma hava da soğuk :( neyse herşeye rağmen hayat güzel :) sen güzel ; aylün güzel :D ee bende güzel :)))) hehehe dahada uzatmadan sevgilerimi iletir kçklerimin gözlerinden seninde yanaklarından kocaman kocaman öperim :))))))

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten de çocuklarımız için herşeyin en güzeli olsun Ozii.

    Onların gülümsemesi kadar insanın içini aydınlatan birşey yok Bibis.

    Zehracım sen de karar ver nerede olduğuna :) Ay ben bakkala gidemiyorum, bizim kız bi orda bi burda :D

    YanıtlaSil