Gün Doğumu

Nisan 08, 2008









Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydın handan:)) Çok güzel görüntüler. Ben en çok Nemrutta güneşin doğuşunu merak etmişimdir, nedense...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın sen uyumadın mı?
    Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  3. uvv.. çok fena kıskandım! hem de hakkaten çok fena.

    YanıtlaSil
  4. Henden konuşma bu krizalitli bilmem bişile. Cim gelcekti buraya gelmedi mi? Hem sen ne oturuyorsun güneş doğana kadar. Göz altı torbalarımız ve kırışıklıklarımıs için sakıncalı bişi bu, biliyon.

    bencamin

    YanıtlaSil
  5. handannn :))) şimdiden günaydınn :) evimde uyandım bugün :)
    bundan sonrada kendi evimde uyanıcam inşallah :)) en kısa zamanda yeni post yazıcam sana söz :) öperimm seni en kocamanından :)))

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Katre. Bir gün Nemruttaki gün doğumunu da görürüz elbet.

    Teşekkürler Ozii :)

    Neyi kıskandığını anlamadım Züper?Fotoğraf makinam gerçekten çok kalitelidir :)

    Güneş doğana kadar oturduğumu kim söyledi Aylincim? Gün doğarken kalktım, sonra yine yattım :D Cimi görmedim henüz :D

    Zehracım, annenin yanı gibisi yoktur :D

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar; 'gün doğumu' fotoğrafları tek kelime ile harika. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil