Nisan 04, 2008



Bir taraftan bakınca dünyada hiç doğru yok.

Bir taraftan bakınca dünyada hiç yanlış yok.

Doğru açıyı bulmak gerek.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. gel benim taraftan bak. madonnacımın yeni türküsünü çalıyom. hem çalıyorum hem oynuyorum tik tak tik tak.
    günaydın henden
    günaydın kauçuk ağacı
    günaydın kuşlar, çiçekler, kumral kalorifer böcekleri. ayy hayır olsun. kesin başıma bişi gelcek. çok mutluyum bugün.

    YanıtlaSil
  2. kız akşam oldu sen hala açı mı arıyon? (aaaaalara şapka tak)
    bil bakem istanbula kim geliyoooo. pisi pisi geliyooooo. :)

    YanıtlaSil
  3. polyanna’nın tarafından bakınca
    tozpembe görüyon
    gerçi o dik açıyla bakıyo sanırım
    ben de şaşı bakıyom çift görüyom
    iki doğru iki yanlış
    hangisi doğru hangisi yanlış anlamıyom
    tamam kızma gittim :)

    Bakar kör kedi cim

    yav yine gidemedim istanbula hava yağmurluydu
    yağmurun altında da gezilmez ki
    Aylin der şimdi şemsiye diye bişi var
    Şemsiyenin altında gezmek de hoşuma gitmiyo

    YanıtlaSil
  4. o şemsiyeynen dövecem seni.. AYOL NE YAĞMURU. UYDURUKÇU! İSTANBUL'DA YOK YAĞMUR. BAHANEYE DE BAK. MİSKİNDİM, ÜŞENDİM DEMİYOR DA İSTANBUL'A KABAHAT BULUYOOOO.
    HENDEN'İN KAUÇUK AĞACIYNAN DÖVCEM SENİİİİ..

    YanıtlaSil
  5. hiiii Henden'i unuttum. kızcak şimdi. Günaydın Henden. Kusura bakma bu pisiyi görünce tepem attı.

    YanıtlaSil
  6. Nee az kalsın benden gayrı buluşacaktınız ha :D Mümkünatı yok :D Bizde buluşalım bence :)

    Günaydın kızlar:)

    YanıtlaSil