-

Aralık 03, 2007

(Soundtrack) ABC's...
Uzun zamandır bu şarkı aklımdaydı. Grey's Anatomy nin tanıtım kısmında çalıyordu. Çok beğeniyordum. Nihayet buldum hangi şarkı olduğunu :D (Inara George - Fools In Love) Gerçi en güzel yeri de benim duyduğum giriş kısmıymış ama olsun .

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. en güzel akşamlar senin olsun canımm handan :) iyi geceler :)) öperim seni ennn kocamanındann :) bu arada börek süpper görünüyor :) yahu rejim falan yok herhslde :)) ben baktım evde oturmak bana yaramıyor anne sultanla sabah yürüşlerine başladık :)) çok zevkli ama ilk günden kendimi zorladım galiba dökülüyorum yahu :(

    YanıtlaSil
  2. bak yazmayı unuttum şarkıyı beyendim ben :)) sen arada beyendiklerini ekle buraya :)) öptüm :))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın canım arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Zehra:) Yok recim mecim artık :)Yürüyüş çok iyi geliyor insana, ben de başlayacağım bir ara.

    Günaydın canım. Özledim seni çok.

    YanıtlaSil