Aralık 03, 2007


Şimdi indi ocaktan. Sıcak sıcak isteyen var mı :)





Günaydın. Işıl ışıl, harika sürprizlerle dolu bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. O zaman ben istiyorum madem sordunuz :))
    Haftanız iyi olsun efendim...

    YanıtlaSil
  2. İyi haftalar Handan,
    çok güzel görünüyor ben de istiyorumm :) Tarifini de yazsaydın keşke..

    YanıtlaSil
  3. Günaydınn diyecektim ama öğlen olmuş :) Güzel bir hafta dileğiyle...
    Afiyet olsunnnn ....

    YanıtlaSil
  4. Handan yaa yedin mi sen bu dilimi?Aşkosluuunnn! Bir büyük teessüf gönderdim buradan sana, en rüzgarlısından hemde...

    YanıtlaSil
  5. yok canımm ben istemiyorum...hıhhhıı yok walla hiç canım istemiyor..zayıflıycam ben eski pantalonlarımı giycem..yarısı mı? hımmm yarısı olabilir..
    ayy handan bu teflonda yapılan börek değil mi?tarifi pls ;)))

    YanıtlaSil
  6. Valla kızlar iki yufkam vardı, çocuklara sabah kahvaltısı niyetine hazırladım. Bir yumurta, yoğurt ve biraz sıvı yağ karıştırdım. (Ne bileyim ne kadar yoğurt. Göz kararı:) Yufkanın birini teflon tavaya yaydım. Bu karışımı sürdüm. Diğer yufkanın yarısını üzerine koydum. Yine karışımdan sürdüm. Üzerine kaşar ve sucuk koyup geri kalan yufka parçasını da serdikten sonra. Kenardan sarkan kısımları üzerine kapattım. Tabi bütün yufkalara karışımı sürdüm. Kısık ateşte ocağın üzerinde pişirdim. (Bir yüzü kızarınca ters yüz ediyorsunuz ,üstü nasıl pişecek yoksa değil mi canlarım.) Eh benim tarifim bu kadar olur :) Geri kalanını hayal gücünüze bırakıyorum :)

    YanıtlaSil