Şal La Lal La La

Aralık 10, 2007

Aman Tanrım, gerçekten de oymuş! Yıllar yıllar önce, amcamın kızının bulup bana dinlettiği bir şarkıydı bu. Ama Clint Eastwood'un söylediğine inanamamıştık. Tabi henüz Clint Eastwood kovboydu o zamanlar. Geçen gün tv deki bir programda hemen hemen bütün filmlerinin müziklerini onun yaptığını öğrendiğimde çok şaşırdım. Şimdi, şu sinirimi geçirecek keyifli bir şarkı ararken aklıma geldi . Ve buldum.

Golakcım kulakların çınlasın.

Get this widget Track details eSnips Social DNA

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. handancım seni okuyucularıma ekleyeceğim ama mail adresin gerekiyor.bunun başka bir yolu varmı bildiğin?

    YanıtlaSil
  2. Ceyda da kim diyorum ben de:)

    Okuyucularını sınırlandırdın mı? Bildiğim kadarıyla başka yolu yok. Mail adresimi profilimden alabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. ben de biliyorum kim oldugunu... Yav ceydacım ne iş?

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyyy bana bak Şükriye hanımmmmm. sanki buraya yorum yazamam. :)))
    değil şarkılarını, şablonunu çalcam yakında. bahar bi gelsin hele.
    imza:çekilen benjamin

    YanıtlaSil
  5. Handanım sekerim, iki satır yazma keyfimiz vardı, elimizden almıssın :((

    YanıtlaSil
  6. Eserelcim, Aylin'e yaptığım bir şakaydı o , her yan açık zaten, bir kapıyı kapatmışım :)

    YanıtlaSil
  7. karışıklık için özür dilerim,kimse gerçek adını kullanıyormuş bende takma bir ad kullanayım dedim iyice karıştı işler ::))) ceyda orta okulda bir hocamın bana taktığı addı,ceyda diye birine çok beziyormuşum:))

    YanıtlaSil
  8. :) Ben gerçek adımı kullanıyorum valla :D

    Onu bırak da hâlâ sana ulaşamıyorum?

    YanıtlaSil
  9. neyse ki acılmıs kapılar yine :) Ben tamamen kapatıyorsun sandım da...Gulcin sekeri zaten bu sıra kayıp oldugun icin dedim var bi olay yine ama hayırdır.
    Benim de gercek adım eserel :))

    YanıtlaSil