:)

Aralık 25, 2007

Yılın bu zamanını seviyorum. Hediye paketlerini. Kar manzaralı kartpostalları. Süslenmiş çam ağaçlarını. İçinde Noel Baba olan filmleri. Eldeğmemiş sayfalarıyla insana güzel birşeyler olacağı hissi veren takvimleri. Umutları. Başlangıçları. Yeniden başlangıçları. Hep aynı demeden. Sadece farklı olmasını istemekle bile farklı olan yılın bu zamanını seviyorum.

Bu haftayı güzel dileklerimize ayırıyorum :) Herkes kendisinden sonra gelecek olan için cıvıl cıvıl , güzel, ilginç bir dilek tutsun :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. yılbaşında kar yağsın ve yeni yıla karın altında girsinler:))

    YanıtlaSil
  2. Ay ben bu dileğin üzerine atlamaz mıyım :)

    Ben de dünya barışı diliyorum :D Ho ho ho. Dur bu biraz mesaj kaygısı taşıyor gibi oldu :)

    Tavşan kanı çaylar, dumanı tüten kekler, sevdiklerinle hoş sohbetler diliyorum.

    YanıtlaSil