Öf

Aralık 10, 2007

Şu Bilgiç'in burnu beni deli edecek. Bir hafta sağlıklı dursa bari. Tam düzeliyor , iki gün damla damlatmıyorum, derken yeniden tıkanıyor. Sabah sabah çileden çıktım yine. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

Bağırmak biraz iyi geldi.

Herkese günaydın. Açık burunlu bir haftaya açılsın sabahımız :)

(Biraz kişisel bir dilek oldu ama , valla dayanılır gibi değil.)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ben anlıyorum sen Handan:))Gğnaydın:))İyi haftalar:))

    YanıtlaSil
  2. Sana da günaydın Katre:)

    YanıtlaSil
  3. iyi ve açık burunlu bir hafta dilerim hepimize.......

    YanıtlaSil
  4. Yahu bunlar o yaşa gelince hala tıkanıyor mu burunları. Ühüüüüüüüüü

    Bizde de durum aynı büyüyünce geçer diyordum...

    YanıtlaSil
  5. Iıh, geçmiyor Aslı. Nerde o şans.

    YanıtlaSil