Aralık 07, 2007



















Yağmur, bulut,rüzgâr, soğuk üşütmesin diye, içimizi sımsıcak yapan şeylerden küçük bir demet hazırladım sizlere...

Güneşimiz olsun gönlümüzde...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Çok güzellerrrr....
    Yüzümde kalan gülümsemeyle güne başlıyorum .(Papatyayı çok severimde)
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. hepsinden istiyorum....çiçekler, pastalar..En sonuncu fotoyu görünce de.. "yeni yılda aşık olmak istiyorum"..

    YanıtlaSil
  3. Handan yaa...Bu şarkı çok güzel...Başka söylediği şarkılarda var mı? Bana göndersene...Çok seviyorum bu ses tonunu beeennn...

    YanıtlaSil
  4. Birde bu fotolar hayal gcümü olumlu yönde etkiledi, söylemeyi unutmuşum:))

    Bir kelebek hayalinin ardından koştum durdum sabahtan...

    YanıtlaSil
  5. mükemmeller.içim ısındı harika süper müthiş excellent awesome :))

    en çok datürk kahvesi ve arılı fotoları beğendim.
    laf aramızda ben süper türk kahvesi pişiririm.insan sevince güzel de yapıyor tabii:)
    iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  6. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

    YanıtlaSil
  7. Harika resimler
    Dur şu resimlerden bir sahne yapalım;
    en son resimdeki şahıs (ki bu beni sevecek / seveceğim kişi)bir bahar günü gün batımında tenha bir kır bahçesi kafe'sinde elinde çiçekler ile benimle buluşmaya gelsin, biz kahvelerimizi yudumlarken batan günü seyredelim, tabii arada bir de eli elimde olsun konuşurken.
    Handan'cığım yaa haydi pasta neyse de senin damates-biberler benim sahnemin tüm büyüsünü bozuyor:))))

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Ozii. Tam da bunun için konmuşlardı o fotoğraflar, işe yaradığına sevindim :)

    Eserel, neden olmasın :)

    Katrecim eğer bulursam söylerim ben sana.

    Günaydın İvriz, o arılı fotoğrafı çekeceğim diye burnum elden gidecekti :)Ama güzel oldu gerçekten.

    Aaa crescenetcim hoş geldin. He canım, haklısın sen :)

    Ha ha ha Le jardin, domates biber gerçekten de uymamış oraya :D

    YanıtlaSil