Reklâm

Temmuz 24, 2007

Şu "Sütaş ayran" reklâmına bayılıyorum. Şu "sen iste kobim" diyen reklâma da gıcık kapıyorum. Bu kadar mı kötü olur .

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Henden! Senin blogunun şifresi neydikine? Sen pamuklara hallaç yaparken, ben yazı yazayım. Ayy açamam yeni blog.
    Şu bayıldığın sütaş reklamını hatırlayamadım. Hangi reklamdan bahsediyorsun?
    Yoksa inekleri mi seviyon?
    Kobiden ne istiyon?
    Handan sen ne diyon?
    imza: Tokat yimiş anonim bir laik

    YanıtlaSil
  2. ben de omonun reklamına bayılıyorum.

    harbiden akbank ın kobim reklamı çok sinir.

    iyi geceler,ya da batılılar gibi söylersek;iyi sabahlar:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyyyyyyyyy çok sıcaaaaaaaaaaaaaaak!

    YanıtlaSil
  4. Aaa, çalkala diyen reklâmdan bahsediyorum Bencamin. Versem mi sahi anahtarı acep, ben gerçekten de yazamıyorum pek bu günlerde :)Senin blğoun gelmiş, aç artık yeni bir tane bence :)

    Omo reklâmlarının hepsi çok güzel bence İvriz.

    YanıtlaSil
  5. Aşkolsun handan ne istiyorsun kobi reklamından,benim kızmın o reklamda oynayışını,oradakilerin el hareketlerinin aynısını nasıl yaptığını bir görsen eminim sende severdin;)

    YanıtlaSil