#

Temmuz 09, 2007

Şöyle uzun uzun yazayım dedim. Daha yazarken sıkıldım.

Herkese günaydın.

Çok güzel bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydııııııııııııııııın.

    Bu sabah pek bir mutluyum Handan.

    Neden acaba???

    Haha, mutluyum diye hayırdır diyorum kendi kendime, şirkette mutlu olmak???

    Deli miyim ne?

    YanıtlaSil
  2. handannnn günayydınnnn :)) nerdee enerjik handann :))

    1-2-3 1-2-3 :)))) öperimmm senii ennn enerjik olanından :))))))

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda hüzünlü ve bitkin görüyorum sizi sanki....

    YanıtlaSil
  4. handan günaydın :) amaaaa handannnnnnnnnnnnn günayydınnnnn dedimmmmmmmmmm :))))))

    o süpper maillerimden istemezsin herhalde :) canlanır mısın lütfenn :)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım , neydi o söz? Hah, "Kendini iyi hissediyorsan merak etme geçer" :D

    Yok yok, tadını çıkart bu mutluluğun, insan hayatta daha ne ister ki ?

    Günaydın Zehraaaa.... Enerjikim ki ben :)

    YanıtlaSil
  6. Günaydın HAndan'cım salı oldu nerelerdesin.Uzun cümleler bekliyorum senden lütfen..

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Gülçin. Buralardayım, tam yazarken yakalamışsın :)

    YanıtlaSil