~

Temmuz 10, 2007

Tamam yaz sıcakları vurdu başıma biraz. Bir de tatil ya , uzuun zamandır ilk defa çocuklarla saat dokuza kadar uyuyoruz. Gerçi dün halime çok güldüm, yataktan bir fırlayışım var saat dokuz buçuk olmuş diye, gören de öğlen oldu zanneder.

Hadi biraz oyun oynayıp, kendimize gelelim. Klasik bir oyun. Çocukken çok oynadıklarımızdan. Herkes, kendinden öncekinin yazdığı kelimenin son harfiyle yeni bir kelime yazacak. Anlaştık mı? Bak üşenmek yok.

İlk kelimeyi veriyorum.

YAZ

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. :) yahu sen süppersin heh şöylee :))

    yazıyorum :))


    "zambak"

    YanıtlaSil
  2. MİLLEETTT ALOO NERDESİNİZ :) YAHU SAYFAYA BAKIP GEÇMEYİN SİZDE KELİME TÜRETÜNNN :)))

    :))))))

    "KARPUZ"

    YanıtlaSil
  3. Zümrüt

    Aklım fikrim de nerede bakar mısın?

    YanıtlaSil
  4. valla kim istemezk aslı zümrüt bir kolye :D hehehe

    "tRİbişon"

    :D

    YanıtlaSil
  5. "lale"

    ama olmaz ki sanki tek başıma oynuyorum yahuu :)ev sahibi nerde :)

    YanıtlaSil
  6. "ELİF"

    :))iyi geceler Handan...Bizim misafirlerin sonuncusu bugün giti. Biz ancak tatil yapıcaz yaniii...Yaşasın tatiiiiiiilll...

    YanıtlaSil
  7. filozof

    isim (filôzof) Fransızca philosophe

    1 . Felsefe ile uğraşan ve felsefenin gelişmesine katkıda bulunan kimse, felsefeci, feylesof.
    2 . mecaz Felsefe yapmaya meraklı olan kimse.
    3 . mecaz Sakin, kendi hâlinde yaşayan kimse.

    değişiklik yapayım dedim,belki bu yolla kelimelerin anlamlarını hangi dilden dilimize yerleştiklerine göz atmış oluruz.
    Handan uyuyor musun?,günaydın!!

    YanıtlaSil
  8. "Fil"

    Yine kendimi bu günlerde öyle hissetmeye başladım da :)

    Zehracım teşekkür ederim canım sayende oyun devam etmiş. Dün işim çıktı gelemedim bir daha buraya :)

    Uyumuyorum Gülçin, ben yazarken gelmişsin yine :) Neyse kelimemi değiştirmeme gerek kalmadı :)

    YanıtlaSil
  9. günaydınn canımmm handan :) sana çoook güzel bir gün dilerim heh birde unutmadan senii kocamannnnnn öperim ben yahu enn kocamanından :)))

    YanıtlaSil
  10. lal

    lal (I) -li
    sıfat (lâl) Farsça l¥l

    Dili tutulmuş, konuşamaz duruma gelmiş, dilsiz.

    YanıtlaSil
  11. Ben geç mi kaldım şimdi :-)

    "LÜFER"

    YanıtlaSil
  12. "RESİM"

    biliyorum kuralı bozdum arka arkaya yazıyorum :-)

    YanıtlaSil
  13. "MUTFAK"

    Evde yemek yok aklıma mutfak geldi hemen,şöyle bir kek ve çay olsa şimdi afiyetle yesem :-)

    YanıtlaSil
  14. kıs nilüfer alemsin :) hehehe

    "kabak" :D

    YanıtlaSil
  15. gec mec..yazayım bari birsey ben de...

    "Kahve"

    YanıtlaSil