Sürpriz

Temmuz 11, 2007

Şimdi özel sürprizime gelelim. Oyuna katılan arkadaşlarım için küçük açıklamalarım olacak.





Zehracım, zambak, lale, yani çiçek, içerisinde bulunduğunuz sıkıntılar kısa süre içinde bitecek demektir. Hiç merak etme. Karpuz, ise öğle sıcağında aklına düşen kelime olduğundan , git bir bardak su iç anlamına geliyor :) (Aaa, o da sıkıntılardan kurtulacaksınız anlamına geliyormuş, ilginç :) Tirbüşon, senin eline düşen kurtulamaz kızım demek. Daha ne diyeyim, git fincanı yıka hemen :)




Gülçin canım, sende bir tatil havası sezdim. Yemyeşil çimenlere uzanıp çiçeklerin arasında dolaşan kelebekleri seyretmek falan. Siz bu hafta sonu şöyle güzel bir yere pikniğe gidin bence :) Bir de falda kelebek sakın dost gibi gözükenlere güvenerek riskli işlere atılmayın demektir onu da söylemeden geçmeyeyim.(Felsefe ile ilgili söylenecekleri söylemişsin, o konuda yorum yapmıyorum :)


Aslıcım, kısa bir araştırmayla zümrütün metafizik ve psikolojik etkilerini öğrendim :

Arkadaşlık, evlilik ve aile bağlarını güçlendirir.
Başarı ve doyum duygularını belirginleştirir. Yetersizlik duygusundan kurtarır ve yaşama karşı duyulan minnet duygusunu güçlendirir.
Kişiye sevgi duygusu verir. Yaşama sevincini artırır.

Yani gördüğün gibi çok faydalı bir taşmış. Bir nevi zaruri bir ihtiyaç, hepimizin sahip olması gerek muhakkak.



Gece canım, 26 eylül- 6 ekim arasında Nepal'e bir tur varmış. Bak ayrıntılar burada. Valla bence kaçırılmaması gereken bir geziye benziyor. Hatta içim gitti. Akşama Can'a söylemeyi düşünüyorum. Beni de götürsün.




Katrecim, Elif demek başlangıç demektir. Yeni bir şeylere başlayacaksın. Bak ben sana nefis bir şey buldum. İşte şurada. Neye başlayacağına karar verirken keyifle dinle.

Herkese günaydın. Pırıl pırıl bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Handan'cım harikasın çok hoş bir sürpriz oldu gerçekten,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. handan canımsın sen nasıl mutlu ettin beni bilemezsin :) inan bu yazını görünce sıkıntı mıkıntı kalmadı :) seni çoooook seviyorum ben ya çook hemde :)))

    birşey daha seni kocaman sıkıcaaa öpüyorum :) canım canımmm benimmm :)
    teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. yahu demeyi unuttum tribişona çok güldüm :) demek elime düşen kurtulamaz :)hadi bakalım öyle olsun :)))))

    YanıtlaSil
  4. Handan yaaa teşekkür ediyorum daaa ancak fekat açamadım ben bu linki. Bi el atıversen diyorum...

    YanıtlaSil
  5. yahu handan ben tirbüşonu yanlış yazıyormuşum :) bak yeni fark ettim:)

    YanıtlaSil
  6. Süpeeer :)

    Nepal nerden aklıma geldi bilmiyorum, nevsehir falan mı deseydim, Ürgüpe gitmek daha bi kolay olurdu sanki.

    Teşekkürler sürpriz için.

    YanıtlaSil
  7. iyi öğleler:)

    oyuna geciktim,eh gezmekten uğradığımız mı var;)

    çok uyumuşsunuz yahu,sekiz buçuk en iyi saat kalkmak için bence.güzelim sabah keyfi gibisi var mı:)

    YanıtlaSil
  8. handancım ya ben yetişememişim :(

    YanıtlaSil
  9. Henden,
    ne zaman deniştircen bu şarkıyı?
    Artık ezberledim de ondan diyorum.
    Oynak kıpraşık bişiler çal yine.
    Çekildi benjamin.

    not:Artık anonim oldum ben.

    YanıtlaSil
  10. Günaydın Handan:))Tatili ilerletmişsin ki hala sayfa yenilenmemiş. Üstelik ben şarkımı dinleyemedim bileeeee...Kalk yaa hadi bekliyorum...

    YanıtlaSil
  11. bizden habersiz tatile kaçmış yine:)

    YanıtlaSil
  12. ya bir de bana soyleniyorsun ya handan aşkolsun...nereye gittin

    YanıtlaSil
  13. merhaba,
    siteniz insanın içine mutluluk veriyor.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. handan'cım nerelerdesin olmuyor böyle ama devamsızlıktan kalacaksın bak..

    YanıtlaSil
  15. Handaaaaannn...Tatil güzeli huuuu:)))Neredesiiin?

    YanıtlaSil
  16. Haha! Doğrudur zaruri bir ihtiyaçtır :)

    YanıtlaSil
  17. handancıgım gezmiyor ki, yok yani o kadar gezseydi bize de gelirdi :)

    YanıtlaSil
  18. merak ettim yahu,inşallah kötü bir durum yoktur.

    YanıtlaSil
  19. Yazlıklarımı kaldırıyon.Yine dolapların içinde mi kayboldun noldun?. Telefon açmayı düşünüyorum ama yine seni trafikte yakalarım diye korkuyorum. Nereye kayboldun huuuuuuuu? Zaten anonim olmuşum.Bu acının üzerine bir de Henden kayboldu ayyyyyyyyy bayılttın beni Henden. Valla tilefon açacam kavga etçem senle.

    YanıtlaSil
  20. VALLA BAK ALLAH YARATTI DEMEM YİNE BİR BLOG AÇARIM. SONRA KAPAR YENİSİNİ AÇARIM. HEM BEN İZMİR'E GELİYOM.SOFRAYI KUR BAKEM.BANA HAZIRLAYACAĞIN SOFRA MÜMKÜNSE ÇİLİNGİR SOFRASI OLSUN.RAKILARI BEN GETİRCEM.SEN MEZELERİ HAZIRLA. ^_^
    anonim bir dost

    YanıtlaSil
  21. handan ben tatilden geldim sen nerdesin ??? aloooo bana bak ses ver yoksa kötü olur ona göre :) hadii amaaaa :))

    YanıtlaSil