Geldim :)

Temmuz 20, 2007

Aslında böyle gizlice gitmek gibi bir amacım yoktu. Yani geçen sefer hepimizin hasta olması dolayısıyla kesinlikle bir batıl inanca sahip olmadım. Koşuştururken uğrayamadım sadece. Zaten tam 15 gün sürekli ertelendiği için inanamadım gidebildiğimize.


Sonuçta , günde toplam 10 15 adım attığımız tembel bir tatil daha geçti. Ve normalde el bile yıkayamayacağım kadar soğuk suda da denize girebildiğimizi öğrendim. Hem de daha çok giriliyormuş. Malum, bir kere girmeyi başarınca insan hemen çıkmak istemiyor. Üstelik ısınabilmek amacıyla da sürekli yüzmek durumundasın.

Ama tatil çabuk bitiyor:) Bu sabah ise bir uyandım karşımda deniz yok. Kahvaltıyı nereden veriyorlardı burada diye şöyle bir düşündüm. Neeeee kahvaltı yok mu? Garson yok mu? Oda servisi yok mu?

İşte böyle arkadaşlar. Gelen, hatır soran, merak eden, fırça çeken, ilk defa yolu düşen herekese teşekkür ederim :)

Ha, bir de tatilde "Sır" ra vâkıf oldum. E ben zaten biliyormuşum da uygulamada ufak hatalarım oluyormuş. Zamanı yavaşlatabilirim meselâ. Sonra, insanın gerçekmiş gibi içini sıcacık yapan hayallerin gerçekleşeceğini de bilirim. Ayrıca, tatile giderken yanıma tedbir olsun diye ilaç, şurup falan taşımam hiç, bunun hastalığı çağıracağını düşünürüm. Ama hep de oluruz nedense :D Meğer ben hasta olmayalım diye düşündüğümden oluyormuşuz. Oysa hepimizi sağlıklı hayal etmem gerekiyormuş. Dur bakayım şu sırrı bir deneyeyim dedim. Bilin ne oldu. O akşam günlerdir sonlarda süründüğüm pis yedilide nihayet yendim. Gerçi oyun tam bitmedi, bozuldu, yarım kaldı. Bundan sebep arkadaşlar bu sayılmaz dediler ama. Bence durumum kötüye giderken evren işe müdahale edip benim birinci olacağım yerde durdurdu oyunu :)

Yani uzun lâfın kısası:

Gülümseyin :D

Sağlıklıyız, enerjikiz, güçlüyüz, mutluyuz, güzeliz :)

Ay daha ne olsun.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. hoşgeldinnn :))) eğer ses vermeseydin oraya gelicektim :) tatil ilaç gibi gelmiştir :) hastalık falan kalmamıştır :))) peki şimdi bizi bekleyen yoğun tempoya nasıl alışıcaz onu düşünüyorum :S derin bir nefes al ve işe başla :((( hadi ben kaçtım :) seniii kocamannnn öperim canımmm handan :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin handan gözüm yollarda kaldı..

    YanıtlaSil
  3. "sir" sadece bolum sonlarindaki notlari okunasi bir kitap bence.. (merak edip de okumak isteyenlere tavsiye)

    YanıtlaSil
  4. hosgeldın handancım,

    bız bırkere gıdemezken sen tatılden gelemıyorsun oh ne güzel:=)

    bırden kayboldun ortalıktan. meger güzel bı nedenı varmıs..

    sıma..

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin Handan.

    Ben de başka bir sebebi var zannetmiştim de sesimi çıkarmamıştım.

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldiniz canım. iyi olduğunuza sevindim. ne güzel tatilinizi yapıp rahatlayıp geşmişsiniz darısı başımıza. ama biz sizi bekliyoruz. sizde yapıcaz tatili çooookkk keyifli olacak. kahvaltı garson herşey sende çoookkk süper olacak... dermişim sizi seviyor ve öpüyorum canım benim iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  7. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnn :) canımmm handan günaydın dedim :) yahu sen yine mi kaçtın bakim :))))

    YanıtlaSil
  8. Hoş buldum :)

    Günaydın Zehra. Tempo kendisine nasıl da alıştırıyor değil mi?

    Günaydın Gülçin. Sağol canım :)

    Erol, aslında benim alıp da okumaya niyetim yoktu, kitapsızlıktan başladım. Ama fena değildi. Aslında bu tarz kitaplar aşağı yukarı hep aynı şeyleri söylerler. Arada okumak iyidir, insan gaza gelir :)

    Günaydın Sima, sen hâlâ çıkmadın mı tatile bakiim?

    Yok Aslıcım :)

    Görüşeceğiz Selmacım :)

    YanıtlaSil
  9. Ho ho hoh! cevap veriyor birisi.Kız milletvekili gibi halkı selamlamaya mı geliyorsun arada?
    Yandın di mi? Çatır çatır güneş yanıkı oldun.
    Ondan sesin soluğun çıkmıyo senin.

    Bu sene denize felan girmeyecem. Laik misin kızım sen? Ne tatile çıkıp duruyorsun, denize giriyorsun? Ayyyyyyyyyyyy çok sinirlerim bozuk.Kara çarşafa gircem üzüntümden.
    İmza: Muhalif bir anonim

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldin tatil güzeli:))Ben anladım ama tatile ışınlandığını. İyi de yaptın. İyi bakalım haydi iyi geceler...

    YanıtlaSil
  11. Ho ho ho Bencamin, hiç güleceğim yoktu. Yok kız, yastıkların pamuklarını boşalttım onlarla uğraşıyorum.

    Günaydın Katre :)

    YanıtlaSil