Daha Sadece Bir Hafta mı Oldu, Hımm O Bile Olmamış :D

Ocak 19, 2019

Sağlıklı yemek pişirmeye çalışmak ve bunu rejim yapmayan beyleri de isyan ettirmeden yapmak mutfaktan çıkamamayı gerektiriyor.

Neyse yarın serbest günümüz japon restoranına gidiyoruz . Bir günlük dinlenme bana.


Aynı anda şu dört kitabı okuyorum.

Hayatın Kaynağı , telefonumda , dışarıda kitapsız kalırsam okuyorum. Ama okumaya başlayınca elimden bırakamıyorum :)

Ufak Şeyler, küçük bir kitap olduğundan çantamda. Hem de bölüm bölüm olduğu için kısa kısa okumalık.

Gülün Adı'nı okuma grubu ile okuduğumuzdan günde belli sayfa gidebiliyorum.

Geri kalan zamanımda da Tesla'ya bakuyorum. O da zor okuduğum bir kitap ara ara bakarken biterse biter, yoksa işi zor. Sanırım adamın hayatı üzücü olduğundan elim gitmiyor fazla.

Başucumda daima duran Düşünceler ve Denemeler'i saymıyorum. Onlar eğer yattığımda uykum yoksa bir kaç sayfa okuduğum kitaplar.

Evet bu da böyle bir yazı oldu ama açım idare ediverin :D

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. 😁biz senin her halini severiz güzel kadın sevgiler ❤😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sevgiler canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ohhh, yarın için afiyetler olsun. 🍰🍮🍫🍗🍝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berlin. Yiyecek olmam mı daha mutlu etti, pişirmeyecek olmam mı karar veremedim :D

      Sil
  3. Gülün Adı'nın filmini çok methetmiştiler, sanırım harika bir kitap olmalı, Ayn Rand'ı da erkek sanırdım kadınmış meğer:))filmini izlemiştim o kitaptan uyarlanan güzeldi. İyi okumalar Handan'cığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülün Adı polisiye örgüsünün içinde ortaçağ hristiyan tarikatlarını anlatan bir ders kitabı gibi Müjde. Arada bir zorluyor ama güzel. Ayn Rand'ın diğer kitaplarını da merak ediyorum , buna bayıldım. Sanırım daha çok da kahramanına bayıldım. Filmini bilmiyordum , ben de bakayım. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Açlık insanı yazdırıyor bazen :) Neşeyle okuduk... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni her şey yazdırıyor Furkan Bey. Bir gün kitap da yazabilsem ne güzel olacak :)

      Sil
  5. Hastalandığımdan beri kitap okumuyorum. Okumak istediğim bir kitap yok evde. Ondan mıdır acep?
    Değilse ibadete başlayın. Dünyanın sonu geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bana da öyle oluyor Tülin. Bacağım sakatlanıp da iki aya yakın evde yatarken ne televizton izleyesim geldi ne kitap okuyasım,paso bulmaca çözmüştüm :)

      Sil
  6. Japon restoranında diyetinizi bozacak baklava, börek yoktur nasıl olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, haklısın Tyrha :) Ama ne yazık ki sağlıklıları değil hamurlu şeylerini seviyorum :)

      Sil
  7. kendini kitaplara vermişsin bakıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sen deyince bir aydınlanma yaşadım , haklısın sanırım Mehtap :D

      Sil
  8. Pazar dinlencesi en güzeli Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Sev :) Aksi halde Bilgiç isyanları oynayabilir :D

      Sil
  9. Ben de aynı anda birden fazla kitap okurum. Her ortam, her ruh halim için ayrı bir kitap seçiyorum.

    Tesla'nın hayatını çok merak ediyorum. Belgesellerini izleyeceğim ama bu kitabı da aklımda. Okuyunca yorumunu paylaşırsın sevinirim Handan :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap oldukça akıcı Şule. Hüzünlü olduğu için yavaş okuyabiliyorum ama sevdim. Bitirince yazacağım .

      Sil
  10. bir tek güülün adını okumuş ve çok beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumuştum daha önce onu, bu sene kitapları tekrar okumaya daha çok vakit ayırmaya karar verdim :)

      Sil
  11. Ben de bazen kendimi mutfakta yaşıyormuş gibi hissediyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfakta geçen vakti azaltmak için nasıl uğraşıyorum bir bilsen Ezgi :D

      Sil
  12. Ben de yürümeye calisiyorum of yaa kis günü agrilar ve hareketsizlikten yaza kilolu girecegim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalça eklemim direk sorun çıkartıyor, hayır neden oldu da anlamadım, bir iki tur sonra topallamaya başlıyorum. Yavaş yürürsem sorun yok ama yürüme tempoma geçersem nanay. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım Derya :D

      Sil