Sabahın Körü Yazılarına Devam

Nisan 02, 2023

 


Şu papatyalara ulaşıp topladığım an baharın geldiğini hissettim. 

Her gün bize komşu sitenin önünden geçerken bahçesindeki papatyalara bakıp iç çekmekteydim. Koca mahallede sadece onun bahçesinde var. Geçen gün kapısının önünden geçerken bir baktım açık. Dedim Handan hayat sana daha ne kadarını sunsun, kapıyı açmış, geçecek olan sensin :) Karman çorman bahçe yolunu bulup papatyalarıma ulaştım. Penceresinin önünde papatya topladığımı gören var mıydı bilmiyorum ama ben yapraklarını koklarken öyle mutluydum ki gören varsa bile ses çıkartmamıştır.



Annemle çay keyiflerimizi bu fincanlarımda yapıyoruz artık. Sapı kolay tutulanı hangimiz alıcaz kavgamız oluyor yalnız :D Şunu söylemeliyim ki , fincanda çay kahve içmeyi seviyorsanız, kendinizi şımartmak için bunlardan almalısınız. Tabi antikacılarda satılıyorlar. İngiliz Royal Albert serisi. Yayvan olmadığından içeceği soğutmuyor, görsel şölen olmasının yanı sıra içimi de çok güzel. Bunlardan birisini yaş günümde diğerini yılbaşında bulup aldım. Kırılacaklar diye ödüm kopuyor ama kullanmadıktan sonraaa.




Dün akşam hava çok güzeldi. Malum sabahları kalkıp yürüyemediğimden akşam yürüteyim bari dedim. Gerçi peşinden ağırlık çöktü. Bu evin en kötü yanı yokuş üzerinde olması. Ya aşağı ya yukarı çıkmam gerekiyor yürümek için. Neyse vazgeçmiştim ki balkondaki geri dönüşüm çöpleriyle karşılaştım. Güya haftada bir gelip alıyorlar ama benim bir hafta geri dönüşüm biriktirmem imkânsız. Git at bunları, üşenme Handan dedim. Neyse ki hadi yürüyelim mi dediğimde hemen tamam diyen bir kocam var. Hahaha. Yok tabi, o koltukta uyuyodu. Annem var. Gittik parkta yürüdük. Dönüşte de doğa bana bu kareyi hediye etti :)


Dün hava harikaydı. Küçükken böyle havada balkon çıkardım. Biraz daha büyüdüğümde bahçede oynamaya giderdim. Sonrasında arkadaşlarımla buluşurdum. Şimdi.. Çamaşır yıkıyorum.. Sonra da hiç değişmemişsin Handan diyorum kendime . Nasıl değişmemişim, içim geçmiş ;D 

Neyse koltuk örtülerini yıkadım. O sırada kıyı köşe salonu toparladım. Üçlü koltuğun arkasında duvara gitmesin diye koyduğumuz üst üste iki tahta parçası vardı. Can'a onları birbirlerine vidalattım. Yapıştırmıştık, açılmışlar. Sonra yine orada kablolar geçiyordu yerden. Kablo kanalını duvara yapıştırıp onun içinden geçirdik . Bir iki iş daha aradan çıkmış oldu. 

Salon vitrininin içini temizliyorum bir gün önce de . İki rafı kaldı. Bayrama kadar sıkıntıdan bayram temizliği yapıp duracağım sanırım. 

Akşam yemek yapasım yoktu. Hamburger sipariş ettim. Tam iftarda, ezanla geldi :) 

İşte böyle. Saat de 5.39 oldu. Haftasonu olduğundan gidip yatabilirim artık. Hepinize keyifli pazarlar. 

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Papatyayı Ben de çok severim salonun çok genişmiş Handan güle güle otur çok güzel görünüyor. Birşeylerle uğraşmak bende pek etkili değil sanırım spor yürümek bizim için en iyisi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, geniş değil de geniş açılı kamerayla çekimce öyle gözüküyor. Ama yeterli :)

      Evden dışarı atabilsek kendimizi, yürümek çok iyi geliyor .

      Sil
  2. Ben de artık kullanmadığım eşyaları kullanıyorum, amaan, biz kullanmazsak kim kullanacak, çıkar keyfini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, biz kırılıp duruyoruz eşyalar kırılmadan tadını çıkartalım bari :)

      Sil
  3. iftarda hamburger menü, deniycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir saat kadar öncesinden telefon esip iftarda istiyorum dersen tam vaktinde yolluyorlar Deep. Burger King Mac Donalds felan değil tabi, onlar bırak saatinde göndermeyi, göndermeyi başaramıyorlar burada :D

      Sil
  4. Yaaaa çok güldüm okurken :)) Ne tatlı yazıyorsun sen, aynen konuşur gibi karşılıklı! Henüz papatyalar yok bizde, 3 derece hava var, sabah okula giderken -3! Paskalya geçsin, sızlanmaya başlayacağım yeter yahu.. Porselen bardaklarınız gibi keyfiniz hep çok güzel olsun ana-kız çay keyiflerinizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün burası da buz gibi ama klasik İstanbul ilkbaharı, bir yaz bir kış gidiyor :)

      Amiin , hepimizin sevdikleriyle keyfi bol olsun .

      Sil
  5. Papatyaları çok severim. Evin cok ferah görünüyor nihayet rahat ettiniz artık 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür rahat ettik Derya. Şu anda umarım kentsel dönüşğme girmez diye dua etmekteyim.

      Sil