Dumanı Tüten Arboretum Fotoğrafları

Kasım 20, 2019
















En sevdiğiniz kareye tıklayıp şarkınızı almayı unutmayın.

Ve lütfen hâlâ  güneşli günler yaşıyorken bir ağaç altına oturup gün ışığının rengârenk yaprakların arasında süzülüp yüzünü yıkamasına izin verin. Çok iyi geliyor.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Aslı -kördüğüm çıktı falımda❤ Severim, bir kere daha dinleyeyim. Huzurlu günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Her sene, fotoğraflarından aklıma geliyor gitmek ve hala gitmedim. Yine çok güzeller, yine çok güzel fotoğraflamışsın. :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni çıkmış fırından, dumanı tütüyor bu güzel fotoğrafların. Bu arada cidden iyi bir kadrajınız var. Kutlarım.
    Fotoğraflar ile sonbaharı iliklerime kadar hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf makinam ve manzara güzel olunca bana çok iş düşmedi Taner :) Teşekkürler.

      Sil
  4. Sonra da yok İstanbul'da yeşil yok, çocuğu götürecek park yok, bik bik :D Bulan nasıl buluyor işte! Helal sana Handan! Gözüm gönlüm açıldı, uzaklardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla gidip gelmesi 3 saat sürdü gerçi ama yine de isyeyince bulunuyor Deniz. İstanbul'da bir çok kaçacak vaha var, yeter ki vakit ayrılsın.

      Sil
  5. Fikret kızılok - zaman zaman.
    Sonbahardan son demler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene güneşle birlikte tam bir şölen oldu sonbahar :)

      Sil
  6. her sabah doğan güneş bir sabah doğmaz oldu... bu aralar pek sık dinliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ooooo benim Handan'ım gezmiş, hem de çok güzel gezmiş ♥
    Ayacıklarına ve deklanşörüne sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandır aklımdaydı oraya gitmek, çok iyi Geldi Şebo :)

      Sil
  8. Handancim selam!Ya ben iyice bloger oldugumu unutmusum!Suan bile klavyeden borseyler yazmak icin zorlandim:)Telefonda saniyorum kendimi:)Fotograflar harika!Arada girip sizleride okusam iyi olacak sanirim!Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet, gel bence sık sık. Telefondan niye girmiyorsun, ben hep öyle yapıyorum :)

      Sil
  9. İlk fotoğraf o kadar iyi ki diğerlerine bakmadan direkt onu seçtim. Şu an yürümek istediğim yer orası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yollarda yürürken masaldaymış gibi hissediyor insan :)

      Sil
  10. Ne güzel resimler. Bize kar yağdı dün 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde bugün yine oldukça ılıktı hava, kar göremeden geçecek mi bu kış da acaba.

      Sil